2009. augusztus 4., kedd

Quit now!

Tóni kérdezi, hogy tényleg csak úgy letettem a cigit? és azóta egy slukk se? Hát tényleg. Tóni kezében a Blikk, benne a csávó, aki lakatlan szigetre vonult, hogy le tudjon szokni. A csávó angol, tudja, hogy nem véletlenül „quit”, azaz kiszállni. Egy kocsiból nem lehet fokozatosan kiszállni.

Most nektek is elmondom, hogy szerintem, a dohányzásról nem lehet leszokni, tizenöt év alatt párszor megpróbáltam.

Egy dolgot lehet: egy szép reggelen arra ébredni, hogy Te már egy nemdohányzó ember vagy és igazából mindig is az voltál. Ugyanúgy, mint amikor egy reggel felébredsz, és nem érted miért vagy ott, ki az az ember melletted, egyáltalán mit keresel itt, mikor az igazi, aki az életed értelme, valahol csak rád vár.

Namost ez vagy megtörténik veled, vagy nem.


EGY KIS BULI

Micivel régóta nem láttuk egymást, a találkozás örömére nagy ivászatra készültünk. Megállunk a benzinkúton, és miközben a rosszalló tekintetű pénztáros elé pakolom a nagy üveg Jim Beamet, Bacardikat és söröket, hangosan mesélem Micinek, hogy kiszámoltam, 23 ezer forintot spórolok havonta azzal, hogy abbahagytam a cigizést.

- És látod, mennyi italt tudok venni rajta? :)



Közben itt a téren megjött a vihar, beálltam a kocsival, mert bármelyik percben leszakadhat az ég. Tibi még hősiesen rajzol egyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése