2009. augusztus 5., szerda

ÁTOK










Ezzel a címmel forgatnak filmet Füreden, Magdi a kellékes ismerős elkapott, hogy statisztáljak, mert kicsi a tömeg. A felvétel reggel fél hétkor volt, összesen másfél órát aludhattam, ez látszik az arcomon.Már a közápiskolában is dolgoztunk filmforgatásokon, de később, 25 éves lehettem, amikor komolyan úgy gondoltam, hogy a kamera előtt akarok dolgozni. Akkor indult a Piroch Gábor kaszkadőriskolája, ahol jókat tanultunk és még munkákat is kaptunk, például az Evitában is látható vagyok géppuskázó, és meghaló kadétként. Az Átok című filmben a kamerának a hátam közepére volt szüksége, egyedül én fogom tudni, hogy a filmben az a sötét folt, ami egy pillanatra eltakarja a látványt, az én vagyok.








A balatonfüredi felhő show ma különösen jó volt, szupertermikek és viharos széllökések
közreműködésével jött létre a tegnap este ránk
szakadt esőtömegből.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése