2009. augusztus 3., hétfő

Neurotic vasárnap


Rosszul indult a nap, elfelejtettünk megrajzolni egy fotót, Gyula autóját bikázni kellett, de tíz óra öt perckor már kezdtem volna a kisgyereket. Az anyuka és az apuka viszont türelmetlenkedtek, mire én elküldtem őket. Úgy érzem sikerült udvariasan. Utána a Tóni telefonált, hogy föladja, elég volt, nem jön le. Este, az utolsó modellemet is elküldtem, pedig az egy kifejezetten szép és türelmes lány volt, de addigra meg elfáradtam, és nem csak én, mert Maris is lelépett. A Tibi és a Majoros még rajzoltak, de Ők napközben szinte semmit nem csináltak, én meg egész nap rajzoltam, szóval megérdemeltem, hogy a Blankával Pajor Tamás klipeket nézegessek a YouTube-on.

A szökőkút délelőtt 11-kor "nyit", addigra már egy csomó gyerek és felnőtt várja minden nap:
A türelmetlen család után szerencsére jött Süsü, és visszahozta a jókedvemet, mert elmesélte, hogy tegnap este kiesett a Clitoris-ból,bele a Balatonba, ruhástul és telefonostul.
Későn este én is láttam, hogy nagyon berúgott, olyan mozgással követte a Vanyolait, hogy azt Johnny Depp is megirigyelné a Félelem és Reszketés Las Vegasban-ban.
Javasoltam neki, hogy a telefont tegye ki a napra, és ez bevált, mert később jött vissza, és boldog volt, hogy megvannak a számai.




A NAP SZÉPE
A nap szépe ma ez a salgótarjáni kislány volt, a rajzon nem látszik, de hihetelen szép kis arca volt: Brooke Shields kiskorában. Előző este lefotóztam, ma pedig megrajzoltam a fotóról. A mamája azt mondja van nekik egy ugyanilyen szép csak 19 éves is, majd küldenek róla fotót, hogy teljes legyen a család.

NEM ADOM FEL
Kora délután jöttek a fiúk, akiket pár éve még sajnáltam, most már bírom, sőt tisztelem őket. Sokat fejlődtek, már vannak előzenekaraik, táncosaik, felszerelésük meg minden. Hosszú videókat csináltam róluk és számtalanszor megpróbáltam feltölteni, de valamiért nem akar sikerülni. Feladom. Bocs.



Drága Kittim, képes volt és kihozta nekem a fagyimat, mert látta, hogy egyfolytában dolgozom.
Cserébe mutattam neki néhány rajzolótrükköt, de azt mondta, neki ez úgysem fog menni.

Kaptam ma még szeretetet borsóleves, natúrszelet és szilvalekváros sütemény formájában is. A Tibi szülei ugyanis felváltották az én szüleimet, és minden nap hozzák a finomságokat. Az ilyen anyukák és apukák nagy kincsek, nekem is jobban kéne törődnöm velük, de sajnos gyakran vagyok türelmetlen...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése