2009. augusztus 12., szerda

Borhetek

Napközben és este is többször fordultam, hogy legyen elég borunk. A színpadon tegnap jó sok műsor volt.
A színpad után, az őspark felé fordultam, ahol sikerült lencsevégre kapnom egy kifejlett Süsüt, amint a Nobel díjasok csapásán, egyenesen a kocsma felé haladt. A felvételen jól látható a Süsü rendkívüli fizikuma, amire az elhárítás is felfigyelt, és fiatal korában beszervezte. Dél-Florida sós mocsaraiban, az Everglades-ben üldözte Castro ellenfeleit, majd jutalmul Havannában hatástalanította a szexbombákat egészen a rendszerváltásig. A magyar 007-es kalandos életét a "Mocskosan táncolni" című filmben örökítették meg, gyengébbeknek ideraktam a trailerét.
Elfelejtettem mondani, hogy, az utóbbi 8 év alatt idefolyt uniós és állami pénzekből nem csak az épületeket, de a parkot is nagyon szépen rendbetették. Még a márványtáblákat is, amikre rá van írva, hogy melyik híres tudós, politikus vagy művész ültette az adott fát.
Mivel az összeset kb. az utóbbi 60 évben ültették, a híres politikusok, tudósok és művészek kommunisták . Ezért az park nagy részét betegség fogja megtámadni, és a nagy részét ki kell majd vágni.


Este musicalek mentek a színpadon, gyakorlatilag minden számot ismertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése