2009. augusztus 10., hétfő

Kézcsók, Szép nők



Még a blog legelején írtam Majoros új szövegét, amivel a csúnya fejű németeket szólítgatja ( "Mama Einstein? Papa Frank?") . Hallottam egy sokkal durvább és egyben sokkal kevésbé humoros verziót: Mama Gestanyó? Papa Gestapó?

Kedves Olvasóim, Timi és Vera bearanyozták a szombatot, miután kritikusaim Virág és Kriszta pénteken beezüstözték. Itt Füreden még magányosan is jó.

Szombaton fél 12 körül abbahagytam a rajzolást és Timivel, Verával és Kittivel elmentem a borhétre. A lányokat természeti élményekkel kecsegtettem, például, hogy megfigyelhetjük a védett Süsüt, vadászterületén, az ittas nők ingoványában. Süsü nem volt, a lányokat viszont megtámadta egy részegcsávó-falka, miközben én sorban álltam borért.

Végül minden jól alakult, letelepedtünk a vízpartra és a telihold bevilágított egy fodros fátyolfelhőt, magasan fölöttünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése