2009. július 18., szombat

ROMANTIKA

Állítólag romantikus alak vagyok, nem tudom, a kínai horoszkóp szerint disznó a jegyem, és pont olyan vagyok, mint a kismalac a viccben:

"A kismalac beleesik a meszesgödörbe, és süllyed. Odajön a testvérkéje:

-Várjál, várjál, hozok valakit és kimentünk!!

-Nem várok....! "

Erről most nincs fotóm, de olvassátok el, és mondjátok meg, hogy ez elég romantikus-e:

Munka után, éjfél körül átgurultam Tihanyba a Gödrös szabadstrandra. Vízre szálltam a frissen szerzett kis gumicsónakomban, hanyattfekve néztem a tejutat, számoltam a hullócsillagokat míg el nem aludtam.
Fél háromkor ébredtem fel, néhány száz méterre a strandtól, és nagyon közel az Orion ködhöz. Hanyattfekve, kézzel visszaeveztem a langyos, síma tótükrön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése