2009. július 31., péntek

Action


Lemaradtam tegnap az akcióról, de a nyomozók is, mert tőlünk kérdezik, hogy mit láttunk. Én semmit nem láttam, mondom, én itt sem voltam. Én az ilyenekről mindig lemaradok, azt sem láttam, amikor úgy tíz évvel ezelőtt a Szlávy Bulcsú lepofozta a pénzváltóban a főnök feleségét, pedig az volt itt a téren az egyik legnagyobb akció. Utána akkor is minket kérdeztek a nyomozók.
Szóval most van itt egy ilyen szex-hajó vagy mi, de állítólag nem nagyon megy. Mégis, tegnap nagy sötét autók jöttek, kiszállt belőlük egy elrettentő csapat, és sétált egyet a kikötőben.
Tóninak van ehhez egy idei sztorija. Gyula kiállítása a Kalózban pont a parkolóra néz, ezért Gyula folyton ott mászkál. Valamelyik nap a parkolóban, egy nagy fekete autóból, ilyen nagyon szörnyű harcosok szálltak ki, pont mikor Gyula ott téblábolt. Gyula, megfeledkezve magáról kicsit megbámulta a társaságot, mire az egyik odaszólt neki:
- Mi van, szeretkezni akarsz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése