2010. november 24., szerda

Pina Colada

Ugy dontottem nem hajtom tul magam es ma is strandoltam, motoroztam, bevasaroltam. Van itt ez a nagyon szuper market, ahol megint annyit vasaroltam, hogy nem fert be a robogoba. A robogokolcsonzosok mar ismernek, ha meglatnak, mar nem kell alkudozni, mindig elhozom 20 dolcsiert. Mondjuk mindig a lepukkantabbakat kapom, de lenyeg, hogy megy. Bevasarlas elott strandon voltam, vagyis egy nemzeti parkban, amit ugy hivnak, hogy Chankavana, azthiszem, es 14 dollar a belepo. Itt gyonyoru korallzatonyok vannak, es olyan szelid halak, hogy neha kicsit ilyeszto, mert eleg nagyok is vannak, es az egyik kb. 10 centire beuszott az orrom ele, megallt es meresztgette ram a gulu szemeit. A gyerekei is kozel jottek, gondolom a gyerekei voltak, mert ugyanugy neztek ki, csak kicsiben. Azok is koroztek korulottem es amikor lassan elindultam, jottek utanam es sokaig kisertek az egyik halporonyt meg a labamhoz is hozzaert.
Kesobb egy masik korallszikla folott is korbevettek a halak egy egesz felho csikos kisebb halacska, alattam 5-6 meterre a szikla toveben pedig egesz hal-nyajak legelesztek bekesen es az sem zavarta oket amikor leusztam hozzajuk. Szerintem a napfenyvedom illata miatt, amit a Kajman szigeteken vettem, es ami a legjobb szagu, amit valaha hasznaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése