2010. november 7., vasárnap

Miami

Ahogy kiszalltam a hajobol, az elso ami feltunt, ez a felirat volt az egen. Sajnos nem lattam, hogyan fujta ki a fustot magabol a repulo, de az biztos, hogy az amerikaiak megint kitalaltak valamit.
Egyebkent zsenialisan inteztem mindent, kihagytam a sorbanallast, elcsiptem egy minibuszt, mindent vettem amit akartam es meg idoben vissza is ertem. Fantasztikus! Ime a Navigator, ahogy szepen be van parkolva a 22-es terminalra. Az Independence ugyanigy nezett ki es ugyanitt horgonyzott.






A bevasarlas igazi elmeny volt, plane ugy, hogy nem kellett keresgelni, mindent tudtam hol van, es sehol nem kellett sorba allni. Minden nagyon szep itt, szepek a fak meg a szep zold gyep, es irtozatos meretu kocsikkal jarnak, azt most nem is fotoztam le, csak egy ilyen nyominger penzszallitot. Azt hiszem, Borat-ban hasonlo volt a fagylaltoskocsi csak meg kisebb.
Gyalogoskent olyan vagy itt, mint egy szanalmas kis hangya, aki sajat sulyanak tobbszoroset cipeli.



Az Oasis of the Seas az egyik testverhajonk elottunk futott ki. Jelenleg az Allure of the Seas-el a vilag legnagyobb hajoja, kb. 6500 vendeggel, 2000 szemelyzettel, igazi gepszornyeteg. Delutan 5-kor indultunk el a Grand Cayman szigetek fele, kozben lement a nap, es ihgy nezett ki a Miami skyline. Neha meg ennel is szebb, amikor van hehany felho, meg legiforgalom, meg tobb hajo az eloterben. Most Havanna mellett megyunk el, olyan kozel, hogy egesz jol latszik, de jo fotot nem tudtam csinalni.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése