2010. november 23., kedd

Labadee

Labadee egy darabka Haiti-bol amit a ceg megvasarolt es szepen kiepitett, olyan mint egy termeszetvedelmi terulet, de a homok azert nem ilyen feher, azt photoshopoltam. A kolera egy jarhatatlan bozot, egy meredek hegygerinc es egy atmaszhatatlan kerites mogott van, nincs eselye bejutni erre a nagy tropusi jatszoterre. Van itt minden, es hetente valami uj. Ittletukkel a turistak rengeteg haiti-i lakos megelheteset segitik, akik mar minden fat kivagtak amit el tudtak erni. Usztam, ebedeltem, setaltam es bosszankodtam, hogy nem jo a buvarszemuvegem. De azota vettem egy masikat Jamaican, Montego Bayben, ami teljesen kiabrandito volt, nem is csinaltam fotokat. Eleve alig tudtunk kikotni, mert a kikotben elakadt valami hajo. Az uzletek es az emberek fele be volt zarva, es valami rosszarcuak ganjat akartak ramsozni, meg trukkos taxisokat, uh. visszamenekultem a hajora tv-zni meg dogleni.


Labadee/Haiti


Ez a szepen nyirt fa George Towban el. A Kajman szigeteken teljesen mas vilag van, itt meg csak a penz szamit, mindenfele diszkret penzintezetek irodaival van tele a part, csak az a bank nem volt amit en kerestem, pedig ez egy par eve meg brit terulet volt.
Kalozhajok vannak, meg elsullyedt roncsok a part kozeli korallzatonyok kozott a viz alatt, sok teknos, raja meg delfin. Jo kis hely.


A Navigator pont egy Burger King elott kotott ki, es ezt egy jelnek vettem. Megtortem egyhonapos dietamat es ettem egy menut 7 dollarert.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése