2010. november 11., csütörtök

Cozumel, Mexiko

A Cancun melletti kis sziget elegge kihalt volt, legalabbis Januarhoz kepest. Meg csak most kezdodik itt a szezon. Lealkudtam a robogot 20 dollarra, es elmentem egy villamstrandolasra, meg egy hosszu kenyelmes bevasarlasra a szupermarketbe, ami olyan, hogy Londonban is megirigyelnek.

Itt aprilisban meg egy teljesen ures telek volt.


Ez egy februari foto rolam, de most is ugyanilyen kek motoron ultem es ugyanilyen sarga bukosisakban, a nadragom egeszen konkretan ugyanaz most is, akarcsak a karoram es az ingem. Annyi kulonbseg van, hogy a mostani napszemuvegem egy utott kopott hulladek, sot mar honapok ota az. Basszus, kezdek lecsuszni.

A nyomor talalekonnya teszi az embert. Marciusban peldaul draga penzen vettem egeszen apro capafogakat, most ingyen jutottam hozzajuk egy ovatlan pillanatban. Es raadasul sokkal nagyobbak es feherebbek is.


A tenger szine Costa Maya utan itt a legszebb az egesz Karib tengeren. Mindenki elment delfinnel uszni, en kihagytam. Inkabb a raja-simogatasra akarok elmenni a Kajman szigeteken, allitolag az sokkal jobb, es ott nincsenek paraszt ausztralok.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése