2010. december 3., péntek

Paradise Beach

Azt hittem Cozumelen nincs is hosszu homokos strand, de tevedtem. Hala Violettanak aki a kondtermet vezet es Vikinek aki suit attendant, a magyarok tobbsegbe kerultek, ami igazan ritka alkalom. Kb. egy oraja voltunk a strandon amikor lecsapott rank egy zaporeso, nagy cseppekben hullott vagy fel oran keresztul. Berohantunk a tengerbe, egeszen leirhatatlan volt, nem is lattam meg esot Mexikoban, es a viz felszine ugy frocskolt, hogy alig lattunk valamit. Utana kisutott a nap es a part pont olyan volt amilyennek a neve alapjan gondolnank. Senki ne gondoljon semmi rosszra az alabbi foto lattan, a lanyok kapcsolatban es husegben es nem velem.
Mi tagadas, romantikus tipus vagyok, folyton a naplementeket fotozom, es mindig Cozumelen kapom el a legjobbakat, talan azert mert mindig pont akkor indul a hajo. Ezt lattam a tiszti etkezdebol.






Ezek itt a konkurencia szanalmas barkai. De tenyleg a Carnival Cruise a leglepukkantabb, csak igy a naplementeben neznek ki jol.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése